Utazás a Caracol-tóhoz, turistacsúcs

Ha pihenni fog az Altai-hegységben, azt javaslom, hogy látogasson el a Karakol-tóba. A nevet maga a Kara-Kol - egy fekete tó kezeli. Tegnapi utazásunk reggel hétkor kezdődött. Egy szovjet tablettába merítettünk, és elkezdtük útjukat, miután egy esőkabátba ugrottunk a boltba.

A cég, amelyet éppen összejöttünk, csodálatos. Volt egy külföldi turistája, Lettországból a vezetőjével, egy pár Novoszibirszkttal és a hárman. Mivel a tavakhoz vezető út hosszú és nehéz, örömmel hallgattuk a külföldi vendégek történetét, és számlálunk minden zűrzavart. 14-szer többet költöztünk az Elekmonar fordon. Útközben túrázókra vadásztak, arra kértek minket, hogy szállítsuk őket a folyó rendelkezésére. Uasika vezetőnk nagyon kedves és vendégszerető volt, ennek eredményeképpen új barátaink sikeresen átmentek a folyó túloldalára. És folytattuk ... Még egy pár vándorlás, és eljutunk a pontig. És itt van. Van egy szörnyű, még mindig ilyen trükk az autóban három órán át. Azt mondják, hogy az emelkedés előtt lesz tea, de nem ez alkalommal.

A tavakhoz vezető út három szakaszból áll. Ez egy autóutazás, felmászik az alapra, ahol az étel főzött a generátoron, majd a túrák a magukhoz. Az egész út 16 órát vett igénybe.

Brooks a lábam alatt

Az időjárás a hegyekben sok kívánnivalót hagy maga után. A lábain minden zsákmány, a felső csöpögés. És az esőkabátaink nagyon hasznosnak bizonyultak. Megmentenek nemcsak a csapadéktól, hanem a hidegtől. Igen, igen, igen, nagyon hideg a hegyekben. De ez egyáltalán nem idegesít minket. És mászunk fel a járdán. De az első, azaz az utolsó - a hetedik tó már látható.

A Karakol-tavak tározók láncolatából állnak. Összesen hét van. És az utolsó két tavak - a hetedik és a hatodik - közvetlenül az alap előtt helyezkednek el. Ezután az ötödik és a negyedik tó megy, a bázis után helyezkednek el.

Szóval eljutottunk az alapig és ... ó, örvendezem! - étel ... Ezúttal vacsorázni, ízletes borsch levest, helyi erdei fűszernövényeket és gulyás hajdina. Szorosan és finoman vacsorázzuk tovább. Itt jön a régi cédrus. A legenda szerint ez a régi cédrus mentett és védte az utazókat koronával az esőből. Miután meghallgatta ezt a legendát és csodálta a fát, tovább haladunk a Bagatash-hágón és az első tónál.

Utazás a Caracol-tóhoz, turistacsúcs

A vegetáció itt a legváltozatosabb: törpe nyírfa és fűzfa, fűzfa, boróka, általában a tundra és az alpesi rétek növényei. A tavakhoz megy a nedves cipők egyik kőből a másikba.

A vizek a tavakban egyébként halottak. A halak ezeken a helyeken nem találhatók, de csak a chipmunks találhatók. Folytatjuk a kedvelt snowfield-et, így a nyár végére hógolyókat játszhatunk.

Snezhnik, minden más folyóhoz a harmadik tóhoz.

Utazás a Caracol-tóhoz, turistacsúcs

És a négy tó olyan, mint a szív.

Panoráma a negyedik tó tetejéről - a szeretet tava

A 2. és az első számú tavakat egy vízesés köti össze.

Karakol tavak, vízesés

Utazásunk eredménye a következő: örömmel felmászottunk 1800 méter magasságra a tengerszint felett. Hógolyókat játszottak, élvezték a Karakol-tavak természetét és szépségét. Megismerték a helyi szobrot - Vasya, aki kopott cipőket és cipőket gyűjt. És mégis, ha még mindig tervezed a kirándulást a tóra, akkor a természet szépségének teljes élvezetéhez legalább három napig túrázhatsz. És gondosan tervezze meg az átmenet előkészítését: több meleg ruhát és természetesen gumicsizmát, valamint egy jó sport formát és egy feltöltött kamerát.

Sikeres utazások az Altai-hegységben!