Egy romantikus vacsorát szervezünk kettőnek, egy női klubnak

Van egy csodálatos férjem, aki megtalálja a kiutat a legnehezebb helyzetekből. De ha megkérném, hogy gondoskodjon róla egy romantikus dátumról, akkor egy kábulatba esik. Szóval ezúttal úgy döntöttem, hogy magam rendezem mindent. Tudni akarod, mi történt?

Korai szombat reggel felébredtem, határozottan. Összeszedte a férjét a munkájához, és felhívta a szüleit, hogy egész hétvégére visszaküldessék a unokáját, felsorolhassák, hogy mit kell elindulnia az útra, és elment az állomásra.

Miután jegyet vásárolt egy külvárosi vonatra, azt írta a férjének: "Én megyek az országba, jöjjenek a munka után." Természetesen meglepődött, hogy mennyire akartam menni, de nem vitatkoztam. És közben csak néhány órája volt a felkészülés.

Mit készülsz egy romantikus vacsorára?

Az első dolog, amit tettem, menüt készítettem. Úgy döntöttem, hogy előnyben részesítem az egyszerű, bevált ételeket.

1. Csirkehúsos kebab

Csirkefilé kockákra vágva, sózott szalonna - vékony lemezek. Vonós, váltakozó, fából készült nyárson. Fóliára fektette, fehérborral töltötte, növényi olajjal megszórta, befőtték, és körülbelül egy fél órára egy előmelegített sütőbe (rácsra) helyezték. Végül kibontotta a fóliát, és barnulást kapott.

2. Sütik "Minden szívemmel"

Míg a hús sült volt, felvette a sütést. Természetesen egy kész tésztát vehetünk, és időt takaríthatunk meg. De szeretek keveredni magam, ezért nem tagadtam magam ezt az örömöt.

Három csésze lisztet töltöttem 1 tk. sütőpor és 0,5 ts. sót. Egy külön tálban 200 lágyított margarint, 1,5 csésze cukrot, egy buja homogén masszába süppedt. 2 tojást vezetett, hozzáadott egy csipetnyi vanillint, felkavarta. Liszttel kombináltam, dörzsöltem a tésztát, megforgattam a labdát, és felhelyeztem a hűtőbe.

A hűtött tészta hengerelt.

A forma kivágja a szíveket.

Saláta elkészítéséhez 2 tojást főzött, hámozott, apróra vágva. Főtt egy marék hámozott garnélarák, kevert tojással. 2 vágja el az erős körtét a fele, óvatosan vágja ki a cellulóz, hogy a "csónakok" maradt, zúzott, kombinálva a többi termék.

Hely egy romantikus vacsorára

Amikor a konyhában felkészültek, átvettem egy helyet a kikapcsolódásra. Én választottam a kert legszégyenlobb sarkait, megkértem a szomszédomat, hogy segítsen nekem mozgatni a kanapét. Kiegészítette ezt az őrületet meleg takaróval és sok párnával.

Vágott virágokat a kertben, tedd egy vázába. A dobott és megvilágított gyertyák körül hozta. Egy asztalt hoztatott ételt, és megvárta a férjét.

Vacsora hely

Azon az estén és egész éjjel a kertben töltöttünk a kanapén, mindent elfelejtettünk a világon. Csevegettünk és nevetettünk, mintha nem lett volna sok év házasság a vállunk mögött. Újra éreztem magam, egyedülálló, szeretett és legboldogabb.

Azóta magam szabályoztam magam: ha nyaralást akarok, nem fojtom el a férjemet a tétlenség miatt, ne kínozzam meg, ne tekerje fel a hisztériát, hanem egyszerűen szervezzen egy másik romantikus vacsorát. És annál gyakrabban szervezek ünnepeket, annál több új ötlet jelenik meg!

Egy romantikus vacsorát szervezünk kettőnek, egy női klubnak

Szokatlan ötletek egy bachelorette party számára

Sokan nagyon homályos elképzeléssel rendelkeznek arról, hogy mit kell a tyúknak lennie. Cliché a hollywoodi filmekből.

A legjobb ötletek egy romantikus nyaraláshoz a Földközi-tengeren

Ha elkápráztatja, hogy miként töltheti el romantikus nyaralását a házastársával, menjen a Földközi-tengerbe: van.

A világ 7 legromantusabb vasútvonalának többi része

Talán a helyi vonatok akadályozták meg a sínen való utazást, de ezek a fantasztikus vasúti útvonalak nem.

Az afrodiziákum vagy a szeretet tápláléka

Aphrodisiacsok csodáiról - olyan anyagokról, amelyek fokozzák a szexuális vonzerőt, sok legendák vannak. Mondd, elégetni kell.

Egy romantikus vacsorát szervezünk kettőnek, egy női klubnak

Home Hogyan elkerülhetők a lakásban elhelyezett hibák: a tervezők véleménye

9 általános hibát mondunk a lakások tervezésében, és hogyan kerüljük el őket.

Divat és stílus 5 divatos tunika stílusok és hogyan kell viselni őket

Mindössze annyit kell tudni a divatruhákról, és hogyan kell viselni őket az ábrán szereplő tulajdonságoktól függően.

Kapcsolatok Hogyan építsünk kapcsolatokat a férjével: 3 tipp a pszichológusból

A családi kapcsolatokban nem rossz, hogy figyelembe vesszük a bölcsebbek tapasztalatait. Hallgassunk egy szakmai pszichológus tanácsára.

Ház Válassza ki a tökéletes színeket a hálószobában

Milyen színű festeni a hálószobát, hogy láthassák a legédesebb és gondtalan álmokat?

Étel Juicy töltött hal - könnyen elkészíthető étel

Szeretek főzni, és szeretnék megosztani veled a kedvenc receptemet egy nagyon finom töltött pontyra.

Nyár: napos, izgalmas, régóta várt. Mikor, nem most, itt az ideje, hogy nyaralni, és végül lazítson a városi nyüzsgés és a fülledt irodában! Eközben paradox, amint hangzik, sokan elfelejtették a pihenést.

Hagyja, hogy a nyár még ne jöhessen be, de a nap fényesebb, napról napra ragyog, a levegő hőmérséklete feltartóztathatatlanul felemelkedik, a helyiségben elakad. Itt az idő, hogy megtanuljuk, hogyan lehet megbirkózni az irodában lévő hőséggel.

Ha megértette, hogy a legtöbb időt a házastársától távol tölti el, itt az ideje, hogy visszatérjen a romantikához és a friss benyomásokhoz. Könnyen megvalósítható közös nyaralási ötleteket kínálunk a párok számára.

Csatlakozz hozzánk!

információ

Wclub.ru - egy olyan klub, ahol boldogok akarnak lenni. Üdvözöljük a Női Klubunkban!