Soha a Tui! Tui - rangsor utazási irodák turpravda

Utazási iroda: TUI (Moszkva)
A szolgáltatás típusa: hotel, repülőjegy

Nem az első alkalom, hogy repülni Törökországba a cég TUI, amíg ebben az évben, minden rendben volt, amikor én egy cég „Mostrevel” amint az teljesen felszívódik TUI, kezdődtek a problémák.

A nagyon ajtó panaszok van. Minden tökéletes, a személyzet megpróbálja, animátorok nagyok! Szakácsok ízletes, nem marad éhes. Minden tiszta, a szobalányok naponta takarítják, mindenféle adatai törölköző forog velünk, eltekintve attól a tip. Május 9-én tett valamennyi gálavacsora az utcán is, tedd a táblázatokban az összes díszített, ingyenesen terjesztett koktélok, fagylalt, popcorn. Élő zene szólt. Minden bemutatott szegfűszeg. Bravó!

Az egyetlen dolog, persze megint egy kérdésem a TUI, saját honlapján egyértelműen kimondja, hogy van egy gyerek klub, majd a gyerekek csinálnak. Valójában csak egy játszótér, és ha az egyik gyerek megy, akkor jobb, ha Ride másik szállodában, ahol egy mini-klub tukán (FunSun Jacaranda Club Belek Suntopia Pegasos Club Alanya - ott voltunk már többször volt ott tényleg családi szállodák). Hydros hotel nagyon jó a fiatalok számára, mivel A közelben 3 éjszaka csapat: Inferno, Aura, és a Crystal, a zene, ahonnan csörgők az egész part, amíg 5:00, az alvás valóban nem lehetséges (nem számít, milyen bungalow élsz, a test nem tudom).

Plusz a szálloda, hogy található, közvetlenül a tengerparton (ami mellesleg nagyon tiszta, mert az alján a köveket, és már 24-25 fok május elején), és a város gyalog 7-8 perc alatt.

Sétálhat a szabadidődben sétálni az üzletek. A város maga könnyen megközelíthető busszal Antalya, a régi város Phaselis, Tahtali Mountain és így tovább. Van valami látni.

Ha azt szeretnénk, hogy menjen eksukursii, akkor jobb nálunk túra. Ügynökségek Antalya, mivel TUI ár eltúlozza 3-szor, bíró magad, látogatás Demre-Kekova-World busszal, ebéd, prgulkoy hajó, álló, utca ügynökségek $ 25 és $ 70 a TUI. Bár a program pontosan ugyanaz. Biztosítási hogy adsz érvényes egész Törökországban, függetlenül attól, hogy mi az ügynökség fog menni a túra! Mentünk a „Maxwell”, még mindig a hivatal „Ginza” van. Számunkra a kijelölt időben megérkezett a busz jogot, hogy az ajtó a szálloda, vette, minden ül a buszon (buszok minden jó, légkondicionált), majd elvette a pénzt. Csak visszatért a szállodába, közvetlenül a bejárat. Kirándulások mind orosz nyelvű idegenvezetővel, mi volt Erdal (hatalmas ember), mondtam a szórakozás, viccek. Nem nekünk szomorú.

Általában volt egy jó pihenést. De a végén ismét TUI tett minket egy kanál kátrány egy hordó mézet. Nem csak ellopták az egész nap elején pihenés, és a végén levette május 18-án a 20/09, vagyis A szállodában ment 5-10 reggel. Elmentem a vendéglátás vezető előtti napon, megkérdezem: „És holnap mi lesz a takarmány reggeli, vagy egy fog száradni. adagokat? Mégis, reggeli a szállodában 7-00 kezdődik? És megyünk 5-10. „Válaszolom, hogy lenne egy teljes reggeli a snack bárban, úgy működik, hogy 5-00. Reggel megyünk a snack bár, 3 hamburger romlott kolbász maradt az este, és még nincs kávé. Elmentünk a recepciónál, megnyitottuk az étteremben, amely felajánlotta, kávé és kenyér, darabokra vágjuk. Tehát volt reggeli a gyerekekkel! Köszönöm TUI. Miután vittek a repülőtérre, és mentünk az útlevél-ellenőrzés újra megtanuljuk, hogy a járat késik a végtelenségig. Sőt, néhány turista azt mondta, hogy a előestéjén este hívást Moszkva és tudta, hogy a repülőgép került át a Moszkva 3 óráig!

De érkezéskor a hotel, útmutató Amina, minden festett nagyon szép, hogy „mi vagyunk mindig tisztában az összes információt, és ha a járat késik, akkor minden esetben megteszi a repülőtérre, akkor marad a hotel.” És mi sajnáljuk, mint a kutyák dobott, még reggeli nélkül (bár más túra. Vállalat ember jött el a repülőtéren reggel ebéd dobozokat, és egy emberi megevett). Ennek eredményeként, mi is DIBO magyarázat nélkül a TUI vártak leszállás a repülőtéren Antalya extra 2,5 óra! Ha figyelembe vesszük, hogy a járatok TUI saját légitársaság „Kolavia”, különben hogyan vreditelstvoom és megtakarításokat turisták nem tudok nevet. Így a következő alkalommal, amikor vagy akik nem ajánlom ezt a céget, és valójában nem repülnek!