Border-run Samui, Langkawi

Az első határ- futni Thaiföldön, Malajziában egy próba volt, egy igazi szamuráj. De a szíve terveink voltak, hogy a világ, és nem látogassa meg a közeli határon. És ennek alapján, a következő határ-run tettünk jól át Malajziában, de ezúttal meglátogatta. Langkawi.

Way Malajziában:

Koh-Hatyay (Mini busz) - 550 bat;

Hatyay - Satun (Mini Bus) - 70 bat;

Satun - Langkavi (gőz) - 300 denevér.

Jegyek a mini busz Hatyay vettünk, és az utóbbi időben, a térség Nathon egy utazási iroda. Volt egy lehetőség, hogy menjen a busz, ami a költségek 50 baht olcsóbb, de van még egy óra hosszat (ha már világos, hogy ez a lehetőség - „nem opció”).

Ekkor akar menni a komp jóval popribavilos:

Border-run Samui, Langkawi

Mini busz érkezett buszmegálló Hatyay 15.00.

Jegyek a kikötő város Satun №7 eladott doboz 70 baht mindegyik, de csak a következő napon.

Az ütemterv szerint az utolsó komp előtt. Langkawi indul 16.30.

Border-run Samui, Langkawi

A Mini busz megy a kikötőbe Satun 1,5 óra. A következtetés egyértelmű: ma kap Malajzia nem sikerült.

Ennek eredményeként, van két lehetőség - az éjszakát Hatyay vagy hajt a város Satun (mellesleg, jegyek Satun megvásárolhatók még Samui szigetén 650 baht.). Vettünk egy jegyet a város Satun 9.30 reggel, és elment, hogy megkeresse Hatyay on egy éjszakán át.

Másnap eljutottunk a kikötő Satun a 11.00:

Mi vásárolt jegyet a kompra 300 baht:

Mi tesz egy bélyegző határátkelőhelyen:

Segítségével folytatják a „zöld folyosó”:

és hozott egy komp:

Mellesleg, a helyek számát láttuk nem egyszer - van szükség. Csak elhagyása után észrevette, hogy teljes ülés Thais környezetben - ventilátorok tartoznak halálos légkondicionáló teljes kapacitással. Kiderült, hogy a helyünket az alsó szinten az európaiak körében, ahol ez sokkal melegebb:

Az egyetlen hátránya ennek a komp - színezett üveg ablak.

Megérkeztünk a kikötőben. Langkawi egy óra.

Border-run Samui, Langkawi

Itt tesszük feltüntető bélyegzővel metszéspontjában a malajziai határ, és mentünk, hogy vizsgálja meg a szigeten:

Langkawi-Satun port (komp) - 300 baht

Port Satun-g. Satun (tuk-tuk) - 100 THB

A Satun-Hatyay (autóbusz) - 80 baht (hajtott 2,5 óra!)

Hatyay Samui (busz) - 480 baht.

Itt nem tudjuk incidens nélkül. És ezúttal a visszatérő utunk egész nap.

A kezdetektől fogva a terv, hogy elérje. Samui. Langkawi a nap, kudarcra van ítélve, mivel a jegyeket Satun vettünk a port az utolsó komp, mely eltér a 17.00.

Border-run Samui, Langkawi

A komp érkezik a kikötőbe Satun a 18.00. Csak akkor, amikor a buszok megy aludni, amíg 5:00 másnap. Elvileg ez nekem valamit emlékeztetett. Igen, az első határ-run! Ezúttal azonban nem voltunk képesek megfelelni annak útját jó thai, ami hozott volna fel a város Hatyay. Hogy őszinte legyek, nem Thaisz, mi nem segít - se nem jó, se nem rossz. Próbáltuk szavazni, de senki nem állt. Én egyszer győződve arról, hogy autóstoppal - ez valami varázslat, ígérem!

Mi maradt az éjszaka a város Satun, ami kapott egy tuk-tuk. De volt egy nagyon tisztességes és megfizethető hotel, amely képes volt, hogy végre aludni és pihenni.

Másnap voltunk egy másik teszt - találni egy busz a város Hatyay. Szerint a lány a recepción a szálloda van szükségünk, hogy újra az úton, emelje fel a kezét, és a buszok emelkedik viszont, hogy nekünk. Igen, schaz! Ott álltunk egy fél órát a buszmegállóban, és semmi, de a Mini busz és az autó nem felelt meg. A végén mentünk egy tuk-tuk, hogy a buszmegálló, és mit gondol, ő hozta nekünk? Azon a helyen, ahol tegnap érkezett este a kikötőben. Első pillantásra, a vezető „tuk-tuk” Megértem nagyon jól, és ő is megismételte utánam: «buszmegálló», de az állomás nem itt és nem volt szaga! Ez azonban nem számít, mert ő vezette már a legtöbb régóta várt busz Hatyay, ami a mi üdvösségünkért.

Utaztunk 2,5 óra, és, természetesen, nem volt ideje a reggeli busz tovább. Samui. Menetrend kimondja, hogy az egyetlen esélye, hogy elhagyja ma -, hogy vesz egy jegyet 21.30.

Border-run Samui, Langkawi

És itt ismét a teljes busz menetrend:

Raktáron volt 9 óra, hogy költöttek látogatások bevásárlóközpontok és egy japán étteremben. ami vonzott bennünket már az első látogatás Hatyay.

21.30-kor végre felszállt a buszra reggel 7 órakor érkezett a Samui nemzetközi kikötő, ahol a busz mentünk a part Nathon.

És ha megy vissza a korábbi tapasztalatok, ez biztos, hogy azt mondják, hogy még legyőzni a saját rekordot. Most, hogy végre határon lévő, tekintet nélkül a hivatali ideje. Langkawi, mi szükség van két nap, nem az, amit, hogy 26 óra)