Sihanoukville - strandok, hogyan jutunk el a Siem Reap

Folytatva történet Kambodzsa ma megy a „város”, „resort” „Sihanoukville”. Minden említett okok miatt az alábbiakban mi szubjektív értékítélet, így nem úgy, mintha a végső igazság 🙂 Mint mondják, hogy egy próbát. Igyekeztünk, most számol. Tehát ott megy!

A második legnépszerűbb úti után Angkor Kambodzsában a tengerparti üdülőhelyen, Sihanoukville. Mi is úgy döntött, hogy nem hagyja ki a lehetőséget, és ott egy hétig nyaralása körülvett érintetlen természeti szépsége, fehér homokos tengerpartok és jóindulatú bennszülöttek.

Mi utazott Siem Reap Sihanoukville, megvásárolta a szálloda recepcióján egy éjszakai busz jegyet 20 $ fejenként. A busz megállt számunkra, egy kicsit később, mint az összejövetel az utasok az egész várost. Megjegyezzük, hogy a buszok Kambodzsa nagyon különbözik Thai - a miénk volt a régi, üléstámlák törtek, ami lehetetlenné tette, hogy üljön velük. Voltak problémák a légkondicionáló, beépített mennyezeti a busz - futottak végig egyenesen mögött ülő amerikaiak. Szőnyegek nedves volt és állott. Egy ilyen helyzetben, és folytatta utunk 20:00-06:00 útvonalon Siem Reap - Sihanoukville.

Sihanoukville - strandok, hogyan jutunk el a Siem Reap

Kezdetben, felkészülés az utazás Kambodzsa, akkor már sokat olvastak értékeléseket különböző válások fehér turisták, közvetlenül kezdve a határ Poipet. Mentálisan készen álltunk semmit, de semmit sem nálunk nem történt meg. A látogatás Siem Reap Angkor és elhagyta a pozitív tapasztalat. Addig, amíg eljutottunk Sihanoukville 🙂

Nálunk minden ment pontosan szerint ez a forgatókönyv 🙂 egy bejáratánál Sihanoukville, a vezető és a segédje játszott jelenet bontását a buszon. A fent leírt válás, amint eszébe jutott, és próbált várni, de amikor menne együtt a helyi utasok további. De aztán volt egy kis frissítés a script 🙂 összes helyi, akik velünk utazó nagyon gyorsan futott át a sötét sarkokban és sikátorok hajnal Sihanoukville, és a busz megfordult és elindult az összes valahol. Kellett ülnöm egy tuk-tuk, egyértelműen megjelölve, hogy neki az ár a kérdés - ez a $ 3 három. „Az EU-ban, Mr. 3 Összesen dollárt” - és ki is ment ... Valahogy lassan az összes többi, a turisták áldozatainak a törött busz elég gyors előttünk.

Itt a Tucker hirtelen eszébe jutott, hogy a szálloda ... mit gondolsz? Igen, ez égett! „Yo akart faerd, bornd” - próbálta mondani a Khmer szerencsétlen kocsis. Már tudjuk, hogy minden a tervek szerint halad igazán, mondtuk neki - oké, nézzük meg a romokat, így továbbra is az utat a GPS-navigátor egy adott ponton.

Közeledik a „használt fel” a hotel, kértük, mondják is, hogy leégett a szállodában? Milyen szórakoztató Tucker elmosolyodott és azt mondta: „Ne beszél Inglish”. Amikor eljött a fizetési szolgáltatásokat, hirtelen eszébe az angol, mert magyarázatra szorul, hogy ezek a 3 dollár - valójában egy utas, de nem minden. Ebben az időben, a szórakoztató elmosolyodott és azt mondta: „Ne beszél Inglish” mi 🙂, amely őt a dollár részletesen hét dolcsi mentünk a hotel, így neki, hogy esküszöm, és azt állítani, hogy ő most felhívja Khmer Tale nekünk gyorsulás. Ennek eredményeként, a legények nem jelenik meg, és Tucker láthatóan megijedt ki a helyi kóbor kutyák. Így végül a lábát a partján nyugodt sianukvilskoy föld felé indult a várva várt fehér strandok.

A szálloda Susaday az utca túloldalán található a strandtól, ők találták magukat - a fő strand Sihanoukville, ahol a legtöbb olcsó szállást, kávézó, bárok, éttermek és más turisztikai létesítményeket. A szálloda maga javasoljuk, sajnos nem lehet, mert számok azt meglehetősen piszkos és túl szűk. Egyéb szálláshelyek Sihanoukville láthatjuk itt.

Sihanoukville - strandok, hogyan jutunk el a Siem Reap

Impressions kezdett, még mielőtt a belépés a homok találta magát - utcáin tele hatalmas halom szemetet, ami rendkívül sokat csirke és a kóbor kutyák. Mindezek alapján, a helyi röplabda, gondozás a gyermekek, forgalmazott ennivalót a makashnits általában úgy érzi, teljesen nyugodt 🙂

A szemközti oldalon az utca borították normális kinézetű szállodák, de a másik viszont azt is tele törmeléket bővelkedik.

A strandon találta magát, hamis mosolyok üdvözölt minket versengés a helyi vállalkozók felajánlásával rá, hogy a saját étteremben ebédelhet.

Sihanoukville - strandok, hogyan jutunk el a Siem Reap

A strandon ugyanakkor a cselekmény történt részvételével néhány gyermek csapatokkal, amelyek egyszerre úgy döntött, hogy úszni.

Szállodai dolgozók megpróbálja megtisztítani törmeléket a homok körül napozóágyak, de a teljes képet, sajnos nem javult - nagyon fehér homok találta magát reménytelenül kevert bikák és műanyag.

A tenger viharos, zavaros víz, és úszni, mi nem a Ochutile. Anélkül, engedve a fellebbezések shill strand létesítményekkel egy kis üveg vizet eladott $ 2 (nyilván az említett ár a buldózer), elértük az északi része a strand, amely ízletes és költségvetési vacsorázni helyi halászlé kókusztejjel ámokfutó, ámokfutó a helyi edalni. A közelben néhány orosz étterem wafting ki Irina Allegrova és pörög részeg orosz fajta. Hogy közel valamilyen okból nem akar. Korábbi majd iszkolt méltó fajta ember - Európai Rastaman. Azt mondják, a kábítószer-Sihanoukville tényleg olcsó és széles körben elérhető, akkor erre itt megy a legtöbb külföldi turista.

Sihanoukville - strandok, hogyan jutunk el a Siem Reap

Teljesen hatotta strand találtuk magunkat, mentünk a legtávolabbi South Beach Sihanoukville - Otresi. Ahhoz, hogy ott, akkor kell felvenni a tuk-tuk. Ez kerül nekünk 5 $ egy irányban és ugyanazon fordított. Az út egyúttal futott egy meglehetősen „festői” terület - a vörös agyag út, már a lakások a helyi lakosok és a mocsarak, ahol voltak ásni valamilyen okból.

Otresi tengerpart volt elég festői, zsúpfedeles bungalók a parton, és elég tiszta homok. Aztán úgy döntöttünk, hogy a dip, de gyorsan kiugrott a vízből, mert az összes szemetet a parttól látszólag végül a vízben. Ez rendkívül kellemetlen úszni között párnák, fecskendőket és óvszert.

Ez volt az utolsó csepp a pohárban, és ahelyett, hogy a tervezett egyhetes nyaralás, úgy döntöttünk, hogy elmozdulás a Sihanoukville a következő napon. Jegyek a határ (kambodzsai város Koh Kong) költsége mintegy 10 $ fejenként. Vettünk őket egy utcai utazási iroda találtam magam a parton. A busz megállt számunkra a másnap reggel közvetlenül a szálloda, és mentünk neki a 4 órás utazás a határon. A határ átlépése Thaiföld, végül meglátta a király arcképe Rama IX Thaiföld és megkönnyebbült 🙂 A további utunk feküdt a thai Trat Bangkokba. Mini busz a határ Trat költsége 70 baht fejenként. A kiadások a buszpályaudvar már jegyet Bangkokba.

Sihanoukville - strandok, hogyan jutunk el a Siem Reap

Ez arra a következtetésre jutott túránk Kambodzsában. Az ország maradt kétértelmű benyomást. A csodálatos Angkor és Siem Reap érdekes éles ellentétben Sihanoukville és az igaz élet a Khmers telepedtek narkosh idegen. Felesleges helyi lakosság is elhagyta a pozitív benyomást. Ők biztosan nem lehet hibáztatni a atrocitások történnek Kambodzsában, amint azt az életükben. De akkor csak meg kell, hogy van egy célt szem előtt tartva, hogy túlélte a háború után, a legtöbb marginális része a lakosság, hogy most ró a bélyegét minden, ami történik. Helyi érzékelik fehér turisták, mint a zsák pénzt, és sok fehér turisták homályos fű tudat érzékeli viszont mindent, ami körül a gyönyörű és makulátlan. Személy szerint mi Kambodzsában több mint egy láb a közeljövőben.