Hogyan juthat a Shenzhen Hong Kong (fotók)

Üdvözöljük, kedves olvasók way2china.ru blog!
Ebben a bejegyzésben szeretnék megosztani veletek tapasztalatunk, hogyan lehet a Shenzhen Hong Kong. Nevezetesen, a nemzetközi repülőtér Shenzhen City, a Hongkong Különleges Közigazgatási Terület. Úgy döntöttünk, hogy a Hong Kong keresztül Shenzhen két okból. Először is, mint tudjuk, a város egymás mellett. Másodszor járat Beijing sokkal olcsóbb, mint a Hong Kong közvetlenül. Azt reméltük, érkezéskor használja bármilyen tömegközlekedési eljutni a határig. Tehát üresen maradt Peking ünnepek.
Miután leszálltunk Shenzhen, képesek vagyunk arra, hogy egy busz a repülőgép a repülőtér épülete. Odabent, igazunk volt a poggyászfelvevő. Ha repülni Shenzhen külföldről, mielőtt a poggyász állítás, előre kell átmenni az útlevél-ellenőrzésen. Bent a poggyász Shenzhen Nemzetközi Repülőtér voltunk köszöntötte tipikus déli városokra Cabanas, ahol az utasok változtatni téli ruhát nyáron.

Hogyan juthat a Shenzhen Hong Kong (fotók)

Első poggyász, mentünk a kijárat, a váróban az érkező járatokat.

A jelek, érkezési csarnok Exit és Polgári Repülési repülőtéri busz, elhaladtunk a barátságos tömeg a váróban.

A váróban, láttunk egy mutatót balra a dédelgetett felirattal Airport buszpályaudvarra. Keresi, hogy a bal oldalon, láttunk egy kis zárt terület - autóbusz váróterem. Ott volt még a jegypénztár, ahol azt mondták, hogy a buszmegálló a határ előtt az utcán, jegyet kell vásárolni közvetlenül a buszmegállóban. Kilépés ki a repülőtér közelében volt néhány méterre tőlünk. Fent a kilépési flaunted másik mutatót buszpályaudvarra.

Hogyan juthat a Shenzhen Hong Kong (fotók)

Kimentünk az utcára, és néhány lépést a jobb fűrész mi szükség van egy stop. Itt hagyta abba egy fotó. Ez jegykiadó. Felszállás végzünk jogát. Fiatal férfi állt előtte a pénztáros, nagyon udvarias volt és vidám, angolul beszélő, a natív Hong Kong, aki utazik Szilveszter otthon a szülők a Shanghai, ahol él és dolgozik. Megmutatta, hogyan lehet eljutni a Hong Kong-re a buszpályaudvartól. ahol hagytuk a buszon Shenzhen Airport.

Ez megy a határ út 330. határ - az utolsó állomás. A viteldíj - 20 jüan. Általában 330-Route - egy kifejezetten a repülőtérről a vonat / pályaudvar. Bizonyos értelemben ez teszi csak egy vagy két megálló. Amíg a végén már elérte a körülbelül egy óra. Torlódás nem volt olyan Shenzhen utcák üresek voltak is, mert az új év a kínai naptár, amely marad órák kérdése. A végállomás - az autóbusz állomástól. Közvetlenül az utca túloldalán van w / állomáson. A vasútállomás épülete kellékek határon. És vannak navigációs Hong Kong. Ez a pont az úgynevezett átmeneti Luohu (罗湖 LuoHu). 330. Az első sorban megy a határ (1-es vonal). Legyen óvatos, hogy jegyet a végső 330-ik útvonalon az első sorban. és a buszon, ellenőrizze, hogy a vezeték, hogy elmegy a Luohu határon.

Amikor megérkeztünk a buszmegálló, azt találtuk, hogy az elülső oldalán, aki nem vette észre. A busz csak elhajtott az utcán egy kis parkoló előtt néhány üzlet őrzik a rendőr a kapunál.

Hogyan juthat a Shenzhen Hong Kong (fotók)

Amikor a busz megállt a parkoló bejáratánál a buszmegálló, kimentünk, és körülnézett. Közvetlenül az utca túloldalán állt a tömeg / állomástól. A családias gonkongovets rámutatott egy hatalmas épület az utca túloldalán a távolból, és azt mondta, hogy a határátkelőhelyeken elhelyezett ott. Van arra is rámutatott, és a jele, hogy azt mondja, Luohu Customs (Vám pont Luohu).

Kimentünk a parkoló az utcán, és jobbra a jel abba az irányba a gyalogos felüljáró, amelyre mintegy 200 méter, és amely felett az utcán, és vasúti síneket vezető az épület w / állomáson.

A viadukt látható vasúti Hong Kong. Szerint a barátunkat, a távoli épületek a háttérben képeket terv már Hongkongban.

Hogyan juthat a Shenzhen Hong Kong (fotók)

Átmentünk egy elég hosszú viadukt, bárhol anélkül, hogy megfordult, amíg a zsákutca, ahol a jel lóg ami meg van írva a kínai top „Keleti pályaudvar tér”, és alatta van írva „Hong Kong”.

Lement a lépcsőn, folytattuk utunkat a jeleket, amelyeket most az angol.

Egy perccel később már a hosszú folyosón, a végén, amelyben van egy kiút a Kínában.

Hogyan juthat a Shenzhen Hong Kong (fotók)

Az eljárás a határ teljesen ugyanaz, mint a többi pont például Mandzsúriában.

Mi maradt Kínában, áthaladt a Duty Free üzletek és lement a folyosón a Hong Kong oldalon. Az út nyílik a határ között Kína és Hong Kong speciális közigazgatási régió. A bal oldalon a fotó - kínai, a jobb oldalon - Hong Kong.

A bejáratnál a Hong Kong útlevél-ellenőrzés, már tele érkezése lap. Az egyik példányt a lap érkezés elhagyja a bemutató cikkére, távozáskor Hong Kong. Mi tesz egy útlevél bélyegezni a beérkezés dátumát és bélyegek, amelyben azt mondta, hogy az útlevél adatait tulajdonosok maradni Hong Kong két héttel az érkezés. Mellesleg, Hong Kong vámtisztek beszélnek angolul, és az összes feliratok a falakon és a dokumentumok másolatai két nyelven. Polgárok Oroszország vízum Hongkongban van szükség. Kíváncsi vagyok, hogy ez a helyzet az egyéb FÁK-polgárok? Vámkezelést követően a Hong Kong, azonnal kapott az állomás egyik Gonkongovskih metró ágak. Ennélfogva a metró domchali az adott területen a Hongkongban. Hong Kong metró térkép itt található.

Hogyan juthat a Shenzhen Hong Kong (fotók)

Jegyet a 330. kifejezett kell menni abba a szobába. A bejárat található, néhány méterre a bejárattól balra a buszmegálló.

Odabent, láttunk egy pénztáros a bejárattól balra. Jegyek ára is 20 jüan személyenként. Ebben az időben, a pénztáros elmagyarázta nekünk, hogy a 330-ik a gyorsforgalmi út lesz, hogy megáll egy nagy szálloda, ahol lesz egy busz az ugyanazon útvonalon. És ez így volt, néhány a szálloda azt kérték, hogy adja át az ikerház, ugyanazon a buszon, és felár nélkül elértük azt a repülőtéren.

Expressz és a repülőtér között / Pályaudvar Shenzhen séták gyakran. Itt a menetrend buszok a buszmegálló a repülőtérre.

Hogyan juthat a Shenzhen Hong Kong (fotók)

Reméljük, hogy a tapasztalat hasznos lesz az Ön számára.