Meg kell látni a saját szememmel! Aswan - Abu Simbel

Ez egy csodálatos utazás ruha cég Osheen Tours Hurghada.

Korán reggel mentünk re Hurghada, és folytatta útját a Luxor. Az úton, a sofőr nem hagyja abba a tea és a test edzés)

A Luxor vettünk egy vezető, aki velünk volt az egész út. Rendes fickó, komoly, mondta, csak abban az esetben.

Először is megérkezett a város Edfu - ott járt a templomban szentelt az isten Hórusz. Temple Hill az egyik legjobb állapotban fennmaradt egyiptomi templomok, és a második után méretet Karnak templom. A feliratok a falakon a templom az egyik legnagyobb gyűjteménye a hieroglifák szövege a görög-római korban.

Nyilas is látható az ábrán, hogy ott, és hogy egy követ a Temple)) - a sólyom-isten segít az üzleti élet képviselői a jelet! Balra, hogy vesz egy figura az istenség)

Nagy szobrok a Falcon - a főbejárat a templomba, és a belső bejárat van, egy nagy udvar nagyon templomban.

Mi voltunk talán a legjobb időt - pénteken során ima muszlim - a csoport egy komplex közel egy, nos, talán még volt egy pár külföldiek személyes vezető és minden))

További utunk feküdt Aswan egy másik városban Esna és néhány egyéb szórakoztató városok „befagyott” az időben. Láttunk egy cementgyár és fejlesztés. Az út párhuzamosan fut a vasútvonal időnként, amellyel azt is tudja megpróbál eljutni Aswan. Csak meg kell tudni, hogy - ahol az autók mennek))

Aswan voltunk vacsorára - és jobb az étteremben. Volt egy csodálatos lehetőséget, hogy válasszon a főétel - hal, hús vagy csirke. Tehát amikor megérkeztünk az étterem is - ebédünket várt minket)) Táblázatok szolgálnak, és hamarosan elkezdtünk enni. Azt kell mondanom, hogy az étterem volt egy csodálatos helyen - a szigeten. mmm. és a látvány néhány ablakot.

Utaztunk az étterem egy hajón hajózott már a sziget Elephantine, és készített egy „tenger” gyönyörű képek.

Vacsora volt a legfinomabb, és a főétel és köret és saláta. Aztán elrendelte és italokat. Ez nem egy szokásos kirándulás ebéd „büfé”.

Miután a nyaralás hasa ment a Botanikus Kert, amely szintén található a szigeten - a sziget Kitchener.

Séta a vitorlás, és mi volt az egyedülálló virágos szigetet. Pride Asszuán Botanikus Kert - a legnagyobb gyűjteménye pálmafák a világon - sok faj ritka növények Afrikában, Indiában, a Távol-Keleten és más régiókban. Ez több, mint 400 faj a növények és virágok, és több mint 100 faj pálmafák. Ez pálmaerdő élvezheti a különböző növények és nézni a madarak, hogy ott élnek. Hoopoe voltunk még képesek arra, hogy egy képet - nem is fut el - valószínűleg már megszokta, hogy a látogatók)

Tekintettel arra, hogy a konvoj voltunk, hogy csatlakozzon a 12 éjszaka, így a rendelkezésünkre volt idő pihenni, hogy egy zuhany, hogy egy nap, vagy aludni 02:00. és még a vacsora során. Vacsora szintén speciálisan előkészített és voltunk elégedve ooooochen számunkra, mégis. Voltak a részeket, hogy néhányan közülünk meg is kérte, hogy lezárja a) annyira finom. a végén szintén nem volt egy büfé))

Összegyűjtöttük a vásznon 12 éjszaka, de elindult csak mintegy 2 órán át, hiszen nem egy akarunk eljutni a fesztiválra. És kíséret nélkül - egy nem megengedett, mivel ez a mozgás éjjel.

Végül megérkeztünk Abu Simbel.

Várjuk nagy ünnepe az egyik legnagyobb és legszebb egyiptomi templom - a templomban Ramses II.

Pár sor a nyílt forráskódú - ókori egyiptomi tudósok és mérnökök voltak hihetetlenül képzett: ők építették a templomot, hogy a felkelő nap lóghatnak csak évente kétszer a szentélyben. Ezek az időpontok - a születés és a koronázási a Ramszesz fáraó II. Az első reggel napsugár áthatol bejárattal fülke, és megvilágítja a 65 méteres folyosó, majd esik az arcon a szobor Ramszesz és fényesen világít meg. Ebben az esetben, a napfény áthalad a szobor az isten Ptah, és késik néhány percet a szobrok Ámon és Ra istenek.

Volt ilyen nagy felhajtás - csak nemyslemo. Jegyek - csak veszekedtünk)

De a szervezők „lyukasztott” mi módon mindenhol)) Tettünk számos fénykép a belül és kívül a templom, a természet a Nílus. Voltak média, aki el is pecsételt minket)) másnap találtuk magunkat a helyi népszerű újság.

A visszaút a Aswan. Meglátogattuk New asszuáni gát - ez természetesen elegáns design.

Míg mi irányítja kifejtette, hogy vannak előnyei és hátrányai ennek a design. De talán több pluses)

Következő vártunk ebédre a „mi” étterem a szigeten. Járás közben a Nílus mentén a sziget - megpróbálta megragadni a fennmaradó helyeken, amelyek nem volt ideje észrevenni az előző napon.

Mi látható és kertek, hogy a helyi oligarchák az időben adta lányaikat.

Miután egy csodálatos vacsora - ideje volt hazamenni. És így akartam maradni egy-két nap. talán legközelebb)

Megegyeztünk, hogy megy a rövidebb útvonalon, a Luxor és figyelte a Nílus és a part menti természet, pálmakertekre, cserjék és sok más növény. tekintik tevék, a gyerekek legelt a réten. Minden olyan zöld ott -, hogy Hurghada egy teljesen más világ, úgy tűnhet))

Érkezéskor Luxor meglátogattuk hangulatos út menti kávézóban. Nagyon tiszta, ahol egyszer ittam kávét, és nyújtsd a szervezetben))

és mentek az úton, up-to-home ház.

Impressions sok, lehet beszélni a végtelenségig. Aswan jellegét a város maga - határozottan meglepett minket.

Köszönöm ogromennoe szervezők - megy nekik többet - nem számít, hol))

Egyiptomban, sőt, több érdekes látnivalót.

Fényképek (64)

Annyira cool. Kár, hogy nem érte el (

Jó utro.Podskazhite. ez most a helyzet Egyiptomban? Ne menj oda veszélyes, mint ez a hotel védett?

mint már említettük, a visszahívás, minden csendes Aswan, de ez nem egy területen. Marsa Alam, Hurghada, Sharm El Quseir és dr.mestnosti - ez üdülőhelyek. A Asszuán, Luxor és egyéb városi tereptárgyak - biztosan őrzött és ott turist.politsiya konvoj az éjszaka folyamán, mindig ott van a turista út halad - ami mindig őrzött, azok ellenőrzés alatt, és azt is, hogy nyissa ki, és közel egy bizonyos idő, hogy szigorúan ellenőrzik. Minden hivatalos utazási cég, hogy ki turisták kívül a központban különleges engedélyek szerint az útlevelüket, tartózkodási vagy szálloda és szoba száma stb Tehát mindig is volt és a mai napig is.
Így - minden rendben!

Érdekes és hasznos történet) fotó csak egy bomba, nagyon szép, ők is kiderült))

köszönöm), hogy csatlakozzon hozzánk sled.raz