előző

Yahtostop Afrikából. Sikertelen kísérlet, hogy átlépje az Atlanti. 1. rész

A barátom és én elmentem kerek a világ utazás, és elment más irányba, hogy megfeleljen a másik végén a világ.

Yahtostop Afrikából

Miután elérte Marokkó, úgy döntöttem, hogy keresnek egy elhaladó hajó. Miután átkelt az óceánon körülbelül egy hónap, én pont a Karib-térségben.

Fürdőzés után 50 nappal a törekvés, és a vándorló egy részét Marokkóban a másikra, néha én haladtam 1000km. naponta fut, mint egy mókus kerék egy kört. Keresés jacht Marokkóban olyan bonyolult, hogy úgy tűnik, könnyebb transzfer térben leállítva. Az utolsó város csak élénk Marina volt Agadir. Ahol minden nap utaztam a szomszédos falu keresve szerencse. Azt már integrálva egy helyi, ápolt megjelenés és a piszkos ruhát. Így legalább nem tapadnak helyi tépőzáras, javaslatokat vásárlására helyi teáskanna vagy sapkáját rendőrség.

Skoreshanitsya történt minden alkalmazott a kikötő, a zsaruk, vámtisztek és a kapitányok. Minden nap azt kérdezték az újonnan érkezők. Belül Marina nem engedték, és meg kellett vadászni a kerítés.

Yahtostop Afrikából

Kitaláltam egy tervet „csatahajó”, és minden nap nyomon követni a feltörekvő kapitányok kérdezi, hogy? Miután tudomást a következő kötőjel.

Úgy döntöttem, egy orosz ital angol, kifogások a születésnapját, és szomorúság, én olyan ritkán iszom. Mielőtt vásárolt a hasis, hasis, hogy nem volt, miután elindítottuk azt a szobában voltunk, tolta a homokba 15 dollárt, éreztem a frusztráció és a nedvesség a keverék gyanús helyi csalókéval csalt minket! Vettem a helyi marokkói whisky, beléptem a szobába, elkezdett az ünneplés, egy óra múlva úgy éreztem, olyan rossz okozva az italt, amit egész fürdőszobát elárasztotta vízzel, és nem csak neki, olyan szomorú előfordul, hogy nem jelenik meg a műveletet.

Kiderült, a kapitány a csapat, én vörös szemmel, sápadt bőr és ápolatlan ruhákat, mondom - hogy?
Nem emlékszem, hogy valaki így rendkívül szkeptikus bámult rám, én egyenesen gombócot érzett a torkában, amikor azt mondta, igen, mintha véletlenül böfögött. Rohantam a szálloda, és gondoltam, hogy nem jön vissza, így természetellenes hozzájárulásával hangzott. Leküzdése megmagyarázhatatlan kétséges, hazajöttem, véget kiléptető bélyegző, intett a tollat ​​egy gonosz arca, mint Kruger dobta a hátizsákot a kabinba, beindította a motort, és versenyeztünk az ismeretlenbe, pizd№ts, úszó, lebegek.

Yahtostop Afrikából

Összességében mi volt 4 fő, I. kapitány Bob Marley és. Mindezek nevetséges becenevek általam feltalált Franciaországból.
Óceán hullámai és a whisky volt a leginkább pokoli barátok életemben, és nincs visszaút, és a szél fúj ugyanabba az irányba. Még a második napon, majd a WC érezni a sartire nightclub jet, hogy ezt csináltam az ellenőrzés, Nars dobni mindent, kivéve a WC-vel.

3 francia, 2 teknősök és orosz 1, úszó az irányt a Kanári-szigetek pihenni, majd úszni a Karib-térségben. És ha tudom, mi vár rám. Én egy ilyen rajongó merülő bajba, ahol nem jön, ha akar. Én késleltetett európai vízum, vámtisztek elfelejtettem, hogy egy mezei törzs és elméletileg, én már 5 hónappal az Európai Unióban, hanem a 3-as helyzetben, sőt, voltam Marokkóban.

Yahtostop Afrikából

Mindig is szerettem volna fogni halat az óceán altalaj

És a szavak csak lépést tartani a malacka hűtőszekrény, bizonyítva a kapitány, nevetséges tudom machetes.

Töltsük fel a tankokat helyett a bárban, mi lebegett vissza, és az összes hasonlóan megismételjük. Az elkövető már volt egy italt, de a komolyság egyedi lefolyik, az egyik én sütött fogak, mint ahogy a csillagok az égen és a hold ezen a napon volt olyan közel, ahh romantika.

Reggel elindultunk a legközelebbi kikötő, üzemanyagtöltő és mossa. De most Zeusz nem akarta Nikita minden ment, mint a karikacsapás. Egy második, mi választja el a motor tengelyétől, szakadt vitorla és horgonyt ék. Detective helyébe egy francia vígjáték. Számunkra láp spanyol mentők két csónak, sürgősen meg kell vontatni a hajót a kikötőbe. Mi ment, én nyál az ajak és rázás fogantyúk írt emlékek.

Yahtostop Afrikából

Hot spanyolok nem tetszik, hogy habozik, kezdjük a két fronton ram oldalán a kikötő, lehorgonyzott az aljára. El tudja képzelni, mi történne, ha kihúzom a csónakot, amikor a horgony csökkentette csak szünet, és viszlát hajó harminc millió. Kapitány kezd nagyon ideges futni fedélzet egyik sarokban egy kis torkát, mint egy kacsa, néha szorult, ami nem jellemző az emberi hangok, Bob segít fogás majd peretseplyat kötelet a spanyolok, Marley ekkor merülések és felvesz egy horog horgonyt a hajó nem megszakította. Álltam és csak néztem, és igyekezett nem mozdul, így a show nem szakad meg. Minden csinál a dolgokat, hogy valaki gyorsan ram, és valaki, hogy húzza a horgonyt, aztán eszembe jutott, hogy van egy tábla csokoládét a hűtőben van. Ennek eredményeképpen egy hajó tartotta a horgonyt, és a többi préseljük elvisz minket a kikötőbe. Miután Marlene volt egy súlyos sérülés, lebukott mélyebb, mint 6 méter.

Úgy döntött, hogy emelje fel a hajót egy speciális daru javítás, a kapitány egy bizonyos ponton elvesztette az irányítást, amikor felhajtja a kapcsolás egy csap, és a hit egy betonfal. Feladtam az utolsó pillanatban a levegő szűkítővel között a hajó és a beton, ő ugrott, mint skipjackból, szinte elakadt az ujjaim, kéz vibrált sokáig.

Emeltük, és mi függött heveder.

Yahtostop Afrikából

Miután élő két napig nélkül beléptető bélyegzőt a harmadik napon a kapitány rúgott, hogy menjek be a rendőrségre, és végig az eljárást bélyegzés jövevényeket. Azért jöttem, hogy a helyszínen található, amely az ipari kikötőben. Sat két rendőrségi, kapok, kezdek neheztelni, hogy nem találja meg, mondjuk a hajó elromlott, így a víz, hűvös napszemüveg. Abban az időben, amíg egyikük bal szem rángatózott én verbális hasmenés, csapott nyomtatási anélkül, hogy látta, mi van ott. Szemében öröm, mosoly kezd feltörni, hogyan csökkenthető abban az időben. Amikor befejezte utazás, kidobom útlevelet.

A probléma a hajó, sokkal komolyabb.

Volt egy hét, hogy élnek bizonytalanságban, a szó legigazibb értelmében.

Yahtostop Afrikából

Ezen a napon, a kapitány úgy döntött, hogy főzni egy aláírás edényt neprozharennoe darab húst, rájöttem, hogy a mélység a csalódás, miután átkelt az Atlanti-, el kellett halasztani egy hónapra. A többi napon, minden nap mentünk a helyi éttermek, kávézók és bárok, ahol megvitatták süvítését, aranyos szamár, a helyi lányok. A kapitány mindig fizetett nekem, néha kiad egy pár száz dollárt egy nap.

Én vezettem a Kanári-szigetekre mentes Afrika, aludni ingyen egy csónakban, egy külön szobában, még etetni és itatni, nos, talán nem a boldogság. Saját kapitány nagyon gazdag ember, aki birtokolja a villák Európában és exclusive autók. De egy bizonyos ponton, úgy döntött, hogy nem lesz pimasz, mely 100 $ támogatást, mert a javítás nem gazdaságos ezer dollár. Azt akartam, hogy maradjon a barátok, a végén, hogy nem vesz semmit, valószínűleg úgy gondolta, hogy, hogy pénzt zöldfülű, nem milliomos egyszer.

Miután hét patthelyzet, akkor csökkentjük a víz, és láttuk, hogy a problémák nem ért véget, azon a helyen, ahol a tengely a víz behatol váltotta. Ahhoz, hogy mindez, tört menedzsment egy motorcsónak, amely megkapja a partra, ahol a hajó messze van a kikötőtől.

Yahtostop Afrikából

Megérkezett Las Palmas, a kapitány azt mondta, hogy kell repülni, hogy Franciaország, mi maradt három, mert Marley repült, hogy a barátnője után szakítás jacht. Aztán úgy döntött, hogy felfüggeszti a közelmúltig a barátom, és segített megelőzni a csónakot, feláldozása deportálást.

Most egy új szakasz, azt kell találni egy másik hajóval. Heck, a Kanári-szigeteken nagyon versenyképes, még a hivatásos hajósok nehezen találnak egy kört.

És a vicces az, hogy a kapitány bosszantotta a nadrágom teljesen elpusztul az egész héten utalt róla, és úgy döntöttem, hogy egy meglepetés vásárol új, divatos nadrág. Visszatért a kikötő, a hajó, hogy a talált dovezla, hogy a hajó, és azt látta, hogy a jegyzetet, és közel fekvő érmét egy pohár:

"Nikita, repültünk ma Noel."

Yahtostop Afrikából

Azt szikrák repülnek honnan szeme helyett örömkönnyek. Ülök az új nadrágot, eszik csokit, csodálja meg a parton, és rájövök, hogy nem kell vízum, nem vagyok Spanyolországban, én az óceán, a lényeg most nem, hogy elkapjanak a.

Folytatás itt ...

Hamarosan találkozunk a másik oldalon a világ, vigyázz utazásaink: