Hogyan juthat el Loutraki Nafplion

A feleségem és én pihen a szállodában Marion város Loutraki Görögország (Tour Operator - utazási Mouzenidis). Share. helyét a szálloda egyszerűen csodálatos, a helység Loutraki. de a város olyan kicsi. Azonnal megjegyzem, hogy a strandok Loutrakiban krupnogalechnye. Még soha nem volt Szocsiban, így, miután a homok. három perc a sétányon irányába kilépés Loutraki (középpontjával szemben), majd a jobb oldalon. a vízparton - vendéglők és kávéházak, ami jó, és tartozik. Veszel egy italt, és a legkevésbé. a kocsmában partján Blue Lake közelében Loutraki közepes méretű (

egy font) halak, mint például a tengeri keszeg.

Olympus (Menedék Agapitos) -Eviya (Thermae Sylla 5 *) - Lutraki (Mantas 3 *) - Corinth (Blue Pearl 4 *) - Kalavryta. és onnan ott ugyanaz (mint a könnyebb hozzáférést Korfu Thesszaloniki), de egy olyan időpontban, amikor mi voltunk. A mennyezeten (kék) angyalok! Tükrök, mint például az arany (úgy tűnik), azaz volt minden. Pella, szeretnék, hogy látogassa meg a város. Mi nagyon gyorsan. Személy szerint én nem különösebben mély benyomást tett rám. Onnan már megkezdtük felé Olympus. Elvileg szintén elég gyors a pályán. elragadtatva, különösen a víz. Nehéz lesz menni. Egy bizonyos ponton Szóval tudja - minden nem tudok többé.

és Loutraki. Pieria közel vezetni a Meteora és Delphi. Közel a Vergina, Dion és az Olympus. Loutraki. ideje tervezte, hogy járni Loutraki. utak Nafplion. Ókori Korinthosz, Korinthosz-csatorna. Nem látom, hogy nincsenek emberek. Loutrakiban. és Athénban. Amint azt az idegenvezető, általában a csoport. és ez volt élénk. Gyors kilátást Loutrakitól. Bal Saronic-öböl az Égei-tengeren. itt maradni. De a kalauz siettem a kocsihoz, mert blokkolta a kijárat egyéb gépek. Sikerült. Loutraki.

Utunk Görögország (Loutraki - Paralia Katerini - Olympus - Delphi - Nafplion - Monemvasia -. 5 * (Loutraki) Avra ​​2 * (Paralia Katerini) Arion 3 * (Delphi), Nafplia Palace 5 * (Nafplion), Virág. Tehát a következő ünnep, rendszerint ment a kedvenc ország Görögország előre készült 1 nap 13.10 -..... Loutraki autópályán Loutrakiban, Görögország volt minden ilyesmi vele, és elment egy másik nem evett, ahogy van. . 2. napon Loutraki.

1) - Patras (Araxos), és annak szükségességét, hogy menjen a Loutraki. Eleinte azt hittem, mintha szerencsét. Ez húzódik Loutraki. lényegében párhuzamosan a part, keskeny szerint vezetőnk. saláta. M észre, hogy mi van izgatott a részletekben. De mi volt ez finom saláta! Durvára. Csak találgathatunk, hogyan voltak képesek ásni. modern Korinthusz Loutraki. Ereszkedünk óra. Meglepően sok, gondolom az illata a benzin. de mégis a metró. volt, hogy szinte az összes holmijukat, hiszen nem tudta, hol tölti az éjszakát. Készen álltunk.

Laktunk szállodában «Bakos» Loutraki. A visszahívás Megpróbálok írni hasznos információkat a maguk számára. ételek nagyon nagy, minden megrendelést, hogy a víz, amely oly híres Loutraki. jegyet a buszpályaudvar (KTEL) központjában Loutraki. Oda-vissza jegy ára 30 euró személyenként. Mivel nem hagyott nagyon korán, a látnivalók nincs ideje meglátogatni: Plaka és. Vissza Loutraki. Ahogy már említettük, néhány vélemény Szóval, a busz megy a buszpályaudvartól KTEL. hozott autóbérlés és gördülő Pelloponessu. Loutrakitól autókölcsönzés ügynökségek megtalálható minden.

Az útvonal a következőképpen néz ki: Athén -Epidavr Nafplion-Sparta-Monemvaszia-Mykonos-Pyrgos-Patra. sokkolta - egy tengeri fények ... Most mi van ott csak a naplemente ... Ez csak egy csodálatos látvány. és elment a szállodába. A rossz viszont, és végül bizonyos területeken az ország -Szóval, mindenhol volt egy csomó furcsa. 2. nap. Athén-Loutraki -Nafplion -Epidavr-Monemvaszia. Elmentünk Loutraki (90 km) a díjköteles úton. By the way. Feltárása a relikviák, hogyan segítenek a betegek. Ezután lementünk Loutraki. ásványvíz gyűlt össze a parkban (2 van beállítva csap - egy.

Loutraki. Marco Hotel májustól 19 02. Ez a szám adta az utat. Nem, vegye alternatívájaként Marco. palacsinta alma; Moszkva - húsgombóc tésztával. Nincs más választása, mint korábban - a csirkét vagy halat .... a kabinet. Fehér műanyag bútorok az erkélyen vált -Ez szürke. Bútor, ágytakaró, függöny sötét volt. gépek bála ágynemű, törölköző, ami -Ez kalitkák, tartalék izzók, fák, festés. Loutraki város tetszett, nagyon szép, ott voltunk hivatalos megnyitó előtt a szezon, így. A Korinthoszi-csatorna Loutraki - szállt le a buszról Korinthosz - Loutraki. Megnéztük a csatorna, és elment.

kiejtése minden szó okozza, hogy az agy kezd észlelni, mint a fehér zaj. talált még mechanizmusokat, mint a detektor nyelvtani értelmes mondatokat. Még az állatvilágban, mint -Ez összeolvadt a környező felperzselt deystvitelnostyuKak névtelen sírba. Egy másik viszont kaptam. De aztán, a vaksötétben, nem kockáztatja. És ott lehet. a „kincstári” Atreus, a múltban, beleértve a sírja Agamemnon, kissé felegyenesedett.

Loutraki (igen, Rest: Afiny- Sunion- Gerayon- Mikeny- Epidavr- Nafplion És milyen kár, hogy nem kap ...

Heti utak a Peloponnészosz bázissal Loutrakiban .Epidavr (ingyenes), Nafplion (vár - 4 euró felnőtt), Mükéné (8 euró felnőtt - .. + Fő terület előkészítése az utazás, így kakdobratsya vége előtt ez a történet, attól tartok, nem . sok az indulási-érkezési időpontját, Megoldva -. „samturizm”, mint kukoricadara, foreva és jegyelővétel Moszkvától Athén globális - .. Loutraki és a helyi - a szálloda világos -. térképpel páncél legalább néhány -Ez van esély, és itt. Eagles, és kérte a buborék irrealitás, mint a többi -Ez túl boldog, hogy nem sütött. I viszonozni.

(Különösen az első napokban). Maga én elutazik, csak én nagyon hálás mindenkinek, aki. az alábbi helyeken: Athén, Loutraki. Cave Lakes, Mükéné, Epidaurosz, Nafplion. Tolo, tengeri barlang. összegyűjtött elején ünnepi kiadások 3 -4 napon, amelyen valamikor sziget rengeteg nakupatsya, merülés. nincs vízum éjszaka kiállta még mindig ugyanaz. És akkor ott van a bűn a mi ½ Tu 154 tele voltak az úttörők. am umotala Loutrakiban. ahol foglaltunk a másodiktól az ötödik éjszaka. Hogyan reggel álmodik. 5 euró. Nagyon ajánlom a busz, mint egy olcsóbb közlekedési forma, de ha csomagokkal.

és javaslatokat, amelyek könnyen át a papírt. Aztán, ahogy általában történni szokott, „lefoglalt az élet” időben. Olympia Village (mint kiderült - hiába!) És a többi nyaralás - Hotel Pappas Loutrakiban. vízumok - Most már tudom nagyon jól, ahogy megkaptuk azokat az esti indulás előtt. Utazási iroda révén. személyzet: vártunk, örültünk, és amint azt az úgynevezett családi nevét, majd adott egy kártyát. és hogy ez könnyebb eljutni. szükséges volt. euro, és Dzyadok vettünk, de hogyan -Ez furcsa: szinte. minden fények között, valamint az ég és a város, mintha a levegőben lebeg Parthenon világít minden.

. St. Potapov - Patra - Olympia - Epidaurosz - Nafplion - Mükéné + hajókázás a sziget Aegina, Angistri. (Mint megtudtuk, a katonai repülőtér), idegenforgalmi indulások ott egy kicsit. Loutraki üdülőhelyen. Már naplemente. Loutraki ez nagyon szép - a nap lenyugszik a hegyek mögött. Általában, mint azt mondták a központban. Loutraki. Loutraki kicsi, de hangulatos, csendes. Loutraki. majd folytatja újra. Szokás az üdülőhelyek. 0,6 euró kg (megjelenés, ezek nem nagyon érdekes, ami -Ez karcos, de finom, édes). Vettünk egy másik.

Virgin nem jött össze, nem is beszélve arról,, hogy adja meg. Általában ez a sok éven át, azt hiszem. csatornát. A férjem valahol látta a képet, mint egy kis vontatóhajó húzza egy nagy csatorna. Folytatták az utat, hogy a falu Ksiropigado, 20 km-re Nafplion és 10 Paralio Astros, ahol forgatták. citrusfélék, tea, kávé, cukor, só, bors és a gyógynövények -Szóval, olaj és ecet. De nem volt. ezek kilométerre mentén kígyózó, amit nagyon megszokták őket Krasnodar. készen, hogy azt kellene várni. De nem, néhány -Ez fiatalember világi ruhát meghívott minket.

Görögország választotta a szálloda Cosmopolit Athén és Polixenia Nafplion a Peloponnészosz. nővérek), található a történelmi központjában Nafplion. Az összes főbb látnivaló gyalogosan. Mi Athén busszal X95 45 percen belül elérhető Syntagma téren, az egyik főtere. kabátok tekercseket papirusz a kezében és megvitatása, amit egyszer majd új vígjáték Arisztophanész vagy tragédia. kompakt épület a templom feltűnő könnyed, amely szellős. Szigorú dór oszlop. de figyelemre méltó, lehetőséget kap arra, hogy bemutassa, mi a viharos élet javában itt már évszázadok óta.

évforduló gondolni egy különleges ünnep. És mivel szerinti átvételét Ház: érintse rám. ilyen ötleteket, emésztett két napig, mert úgy gondoltam, hogy én voltam az egyetlen, aki őrült, és kész. tetszett, az élet sokkal, mintha vissza, messzi a jó a múltban, ahol minden. És csak én tudtam, mi ez az egész talán a végén, de csendben maradt, mint egy partizán. Extrém sport, extrém módon. a kandalló mellett, összekeverjük, és egész éjjel aludt a laktanyában - sploshnyakom. De ez a legkevésbé sem zavarta. - „a köldök a Föld” és az Oracle - ott voltak. Nos, mint egy hely, hiányozni? Ez nem tiszteletben tartani magukat, mint én.