Hogyan lehet eljutni Kaleici Kemer tömegközlekedés

Mondtam neki, hogyan jut el a negyed Kaleici Antalya Kemer Beldibi, Goynyuka stb

A teljes útvonal két részből áll, egy transzplantáció.

Ha már megtanulta az útvonal Kemer a vízesés alsó Duden. akkor mehet ugyanúgy, és a Kaleici. Azaz, az első lépés az, hogy a shuttle busz a török ​​Antalya, majd transzfer a KL-08 busz és szálljon le a République vagy Hadrianus-kapu.

Amikor a busz kap a város, akkor kell a lehető leghamarabb mozogni tőle busz KL-08. Ez a busz fut a két egymással szemben területek Antalya - Konyaalti Lara és átadja a főbb látnivalók, beleértve a Kaleici.

Még az úton, hogy a város a busz át a végső park sok busz, köztük a KL-08. Akkor 20-25 percig megy vele, azon az utcán, és ahol a turisták általában megy a dolgára.

Az alábbi térképen megpróbáltam világosan ábrázolja a mozgás irányát a busz és a városi busz.

A piros vonal a térképen jelzett úton busz Kemer Antalya buszpályaudvar, zöld vonal - az út a busz a KL-08 döntő Konyaalti a bevásárló központ, majd BigMigros Alsó Duden vízesés és Antalya központjától.

Ezért, annak érdekében, hogy üljön a félig üres busz, jobb lenne, ha ki dolmusha ha hívja a város látni, vagy az előtt vagy mellett egy elhaladó busz, piros és fekete tónusok és izzó számokat a KL-08 üveg. Nézd át a szemét a sofőr megáll, és megkérdezi, hogy kiadja az „BUrada LyutfEn bolondok” vagy „pliz megállítani se basstop”

Tehát itt van a buszon. Most, hogy hol kell menni. Elvileg ha figyelmesen megnézi az ablakokat, amelyek közvetlenül az irányt a busz, majd lovagolni az Óváros Kaleici lehetetlen. Köztársaság tér és a Hadrianus kapu, megtudhatja a fotót azonnal. És jobbra mögötte elhelyezett Kaleici. Mi jött ki a busz a buszmegálló előtt Hadrianus kapuja, és rajtuk keresztül jött az Old Town. És mi jött vissza már a régióban a Köztársaság téren.

Miért van szükség, hogy menjen egyedül a régi város Kaleici, sőt Kemer

Mi soha nem bántam jön ide. Séta a Kaleici volt nagyon érdekes foglalkozás, azonban próbálja meg továbbra is éber! Helyi eladók különböző áruk és szolgáltatások álmodik a obloposhit hiszékeny turisták számára.

Mielőtt megyünk keresztül Hadrianus-kapu, mind a ketten a bolt, amely a török ​​édességek, fűszerek, különleges porok vannak úgynevezett tea. Az üzlet tulajdonosa volt udvariasság is - és nekünk a különböző teák öntjük, és törökmézes kezeljük és az élet és idő a mi vegyes-török-angol kérték. Nos, csak egy nagyon vendégszeretetét! Csak az ára volt legalább kétszer magasabb, mint az azonos kereskedők mellett a szállodában, és Turkish Delight nem nagyon friss.

Ezért van egy kis podegustirovali, de nem vásárol semmit, és elment sétálni utcáin Kaleici. Megtaláltuk a híres turisztikai utca napernyők. Ez egy rövid utca, hanem a sávokban, amelyek közel vannak egymáshoz, sok kávézó, amelyek tulajdonosai versengés meghívni olcsó ebéd vagy vacsora. A minőség és az étel ízét nem tudok mondani semmit, hiszen nem próbált.

Fókuszban a Kaleici utcákon segített térkép és jelek az épületeken utcanevekkel. Például a mai Antalya ilyen jelek a házak utcanevekkel nem találkoztunk, ami nagyon nehezíti az önálló mozgása.

A sechas fogok beszélni a módját, hogy shell ki egy turista, azt tapasztaltuk, séta Kaleici.

Shoe Shine. Korábban, az interneten olvastam történeteket arról, hogy a vállalkozó „tisztább” állítólag véletlenül elejti az ecsetet előtted, akkor természetesen vedd fel, és visszatért a tulajdonos. Hálából a kedvességét, és érdekel akkor hajlandó kefe cipő ingyen, de a végén nem érti, hogyan, hogy az eladó 20 líra (azaz valahol 10 $). Állunk szemben egy kissé eltérő értelmezése ez a trükk.

Megyünk, akkor vizsgálni ajándéktárgyak és a régi kétszintes ház, akkor úgy érezzük, hogy a ruhánk valaki megpróbál valamit, hogy rögzítse az alsó. Csökkenti a szemét le, és egy férfi ül a földön. Azt mondja - „Ez egy ajándék!” fogások egy tűvel, hogy mindannyian a ruhákat egyszerű üveg kulonchiki a híres török ​​Nazar amulett Bonsuk, amelyben mindenki tudja, mint a török ​​vagy kék szem, vagy a szem Fatima. Köszönjük, és arra hívja fel a lábát a fényes sárgaréz állvány és elkezd kenet vazelin és a „tiszta a cipő”.

Magán „idegenvezető” a helyi látnivalókhoz. A trükk abban rejlik, hogy a nevét adja át viteevatym utcán valahol a sarkon, mutatni valamit nagyon érdekes és váratlan. Őszintén szólva, én még egy kicsit féltem, amikor a férjem elment néhány ápolatlan külsejű férfi valahol távol a forgalmas utcán, és az eladók, gyermekei vagyunk, természetesen, utána ment, legalábbis annak érdekében, hogy ne vesszenek. A férfi azt hajtogatta: „Chordzh, chordzh” - vagyis az Egyház. Először azt hittem, meg akarta mutatni nekünk a keresztény egyház, amely természetesen érdekes lenne, tekintettel arra, hogy mi volt a muzulmán országban. De a végén mi plutaniya nagybátyja elvitt minket a régi régi, de szerinte, a meglévő mecset.

Mi levette a cipőjét, és bement, benézett freskók a falakon. Velünk ebben a mecsetben volt még két srác Szlovénia. Az újonnan „útmutató” tört angolsággal azt mondta, hogy az egész felső határa a mecset festett figurák angyalok, és a falakon virágos minták. Aztán meghívott minket, hogy mászni a tetején egy minaret mellett a mecsetbe, boldogok vagyunk, hogy egyetértenek. Séta a keskeny csigalépcsőn volt a tetőn a torony összeomlik minaret nézett Kaleici top, képeket.

Amikor lejött, a vezetőnk mondta a túra vége, és meg kell fizetni 10 $. Férje először nem értették meg, azt gondolta, hogy ő kér pénzt, hogy helyrehozza a mecsetbe, olyasmi, mint alamizsnát. De nem, nagybátyja kezdett fenyegetni minket a rendőrség azt mondta, hogy mindenhol vannak kamerák, és meg kell fizetni, ellenkező esetben - a letartóztatást. Mi is szórakoztatta. Voltunk hajlandóak adományozni egy pár dollárt egy mecset, de nem 10, és nem a hamis kalauz. A férj megkérdezte tőle: „Egy dollár, vagy nincs pénz”, kezdte kiabálni: „Nem egy dollár, nem egy dollár, tíz!”. Amelyhez a férje azt mondta: „Nos, nem, nem” egy dollár a zsebében, és azt mondta: „Takarodj innen”, és elmegyünk, csakúgy, mint a két srác.

Miért csináljuk ezt?

A tény az, hogy belül a mecset falán lógott egy figyelmeztető üzenet török ​​és angol turisták, hogy óvakodjanak a csalók, akik állítólag tárlatvezetésekkel, majd pénzt követelt, és fenyegeti a rendőrség. Nem fizetnek nekik pénzt - mondta a végén lemezeken. Érdemes megjegyezni, hogy az orosz ezt a lemezt nem, nyilván a magyar fajta lehet. Bármi is volt, a vezető kapzsiság tönkre, és ő semmit sem kaptak, annak ellenére, hogy lehet, hogy egy pár dollárt. Azt nem bánom, a pénz, csak undorító, amikor az emberek csinál semmit, valamiért úgy döntött, hogy meg kell fizetni neki, egyszerűen azért, mert mi vagyunk a turisták számára.

További séta Kaleiciben nem volt meglepetés, hívtuk párszor, hogy tisztítsa meg a cipőket, tartják számon a bolt festett kerámia, és a legjobb minőségű bőrből készült, a különböző ajándéktárgyak és így tovább. Az egyetlen hely, mi maradt a saját kezdeményezésére - ez volt a férfi, amely közvetlenül az utcán izgotvavlival üveg különböző kis dísztárgyak - kulonchiki, fülbevalók, gyűrűk. Ők voltak a különböző színek és formák. A lány nem tudott levenni a szemét a folyamatot, és az egész ömlesztett késztermékek. Természetesen minden egyes választott csecsebecsét tovább, és örülünk az általuk megvásárolt, bár az ára egy kicsit túlértékelt. Ebben az esetben, az emberek valóban a munkájukat, és ami a legfontosabb, nem teszik kötelezővé a terméket vagy szolgáltatást. Jó volt.

Miután 21:00 jöttünk haza, kiment Kaleici a Köztársaság tér, ülni a 8. buszon, de kiderült, hogy van egyirányú forgalom, és nem megy haza. Szerencsére találkoztunk egy moszkvai, aki egy évvel ezelőtt költözött a gyerekekkel élni Antalya. Hála neki, megtanultuk sok érdekes dolog ez a város, az életét egy új országban, és hogyan jutunk el egy busz, hogy megy abba az irányba, a kerület Konyaalti, ahol majd szállni egy kisbusz a kedvenc hotel. A térkép azt mutatja, hová menjen a Köztársaság tértől, hogy a buszon, hogy a bevásárlóközpont Big Migros. A buszmegálló, sétáltunk át az este, Antalya, amely a gyulladt ki hihetetlenül szép fények.